torsdag 18 februari 2010

Mycket tankar i huvudet och mycket som händer runt omkring.

MammaGelis morbror ligger under vak efter en tids sjukdom och vistelse på sjukhuset, tänk om man kunde göra alla friska och att ingen behöver lida. Automatiskt så tänker jag på min älskade mormor och farmor som också har gått bort i sjukdom. Varför?

Min morbror säger i alla fall att han ska och träffa mormor och äta pannkakor. :) Men den är med tårar i ögonen så fort jag ska prata eller skriva om det. Sen vet ju också jag att han får det mycket bättre än vad han har det nu...

Skickar en hjärtlig tanke via telepati till dig! Hoppas att du slipper att lida mer, snart


Min blogg har inte uppdaterats på ett tag för jag var inte säker på om jag ville skriva men nu gör vi ett nytt försök!

Kramen

MammaGelis

1 kommentar:

  1. Så fint du skrivit
    love you gumman
    men på lördag är dagen vår
    Finns här när du behöver mig men vet du finns även här när du inte behöver mig...

    SvaraRadera