torsdag 6 maj 2010

sjuka...

har vi blivit igen... eller mest Albin faktiskt. MAGSJUKA!!! onödigt ont... fast idag verkar det faktiskt som om han är bättre men det är också svårt att säga, rätt som det är så är vi tillbaka på ruta ett... själv har jag haft feber och lite annat skit... typiskt!

och nu är jag efter i skolan igen ska försöka sitta några timmar i kväll men det är inte lätt att få till det när sonen inte går och lägger sig när han brukar och vill ha mamma nära... jaja han är sjuk och då får skolan komma sen inte mer med det.... jag har tittat på föreläsning nu på morgonen samtidigt som Albin tittade på film så lite har jag gjort. däremot har jag ett seminarium kl 13 som jag inte kommer kunna delta i. Jag får redovisa det skriftligt sen. det mesta har jag ju redan skrivit det blir att skriva en liten diskussion om mitt ämne.

kanske skulle öppna den där andra boken som vi ska läsa denna veckan... eller! ikväll kanske får se om Albin ska sova något idag!

Ha det så bra!
Puss & kram
Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar