söndag 26 februari 2012

Söndagkväll

Vilma hade somnat men hon vaknade igen hon sover väldigt oroligt de två senaste nätter à och idag förstod jag varför! Två fina bissingar har kommit fram! Då hade nog jag också sovit konstigt! Så nu är hon vaken igen står vid soffbordet och myser! I morgon är det måndag igen, vi ska gå ut på förmiddagen har vi bestämt lekdejt med några lekkompisar till Albin! Tar nog med lite nybakta bullar dit så vi blir ute hela förmiddagen sen kommer Andreas bror och hälsar på på eftermiddagen... Pärlan är så trött att hon knappt kan hålla ögonen öppna! Hoppas att hon somnar snart! Jag är också trött! Igår var vi i skogen och jag fick ens mig en allergiskreaktion hem! Så idag var jag och köpte medicin, och då naturligtvis biverkningar! Yrsel och illamående ja men jag får väl tacka då! Idag har vi städat och myst med barnen! Kramen mammagelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar