onsdag 30 september 2009

Frost på rutan...

... uhhhuhhh det var kallt att kliva upp i morse! Kallt kallt kallt, men så mysig att krypa ner bredvid sonen i soffan och mysa till barnprogram! Han sitter så klart inte kvar så länge men det är mysigt så länge det varar!

Efter att ha varit hemma i två dagar så var Albin på dagis idag, han ville knappt följa med mig hem när jag hämtade honom i eftermiddags! lekte så fint när jag kom, blev lite rörd faktiskt! Mysunge!

Plugget går väl sin gång tycker inte riktigt att jag får grep om det, svårt att veta vad det är de söker vi har ingen tenta eller så nu men vi har en större inlämningsuppgift där vi ska diskutera olika frågor som blir lite osm en tenta bara att vi kan göra den när vi vill. Hade tänkt att jag skulle börja på den denna veckan men det verkar inte som det blir så. Ska ha en föreläsning i morgon eller seminarium är det visst men sen är det handling och lite annat som står på schemat och på söndag bär det av till Falun igen, ska bli roligt att träffa Malin. Hoppas att hon är frisk bara.

Planeringen inför julen har börjat så sakta men det är svårt att få något bestämt eftersom vi inte vet hur Andreas jobbar och vilka helger han jobbar osv. Jag älskar julen hade kunnat haft flera jular varje år men det som är lite jobbigt är att hinna fira med alla. Här och där, hit och dit! Det blir bättre när vi kan ha jularna hemma hos oss och folk kan få en möjlighet att stanna över om de känner för det! hoppas att vi ska kunna ha det så iaf några jular! hihi...

puss o kram

Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar