torsdag 14 april 2011

Nej!

nej nu är jag trött på detta! Graviditeten har varit enklare på sluttampen den här gången men nu börjar jag tröttna. Håller tummarna för att det händer saker efter svepningen i morgon. den 23 April är vi uträknade till men eftersom Albin var stor och denna beräknas vara ungefär i samma storlek så ville varken jag eller bm att jag skulle gå för länge för bebisen gottar ju bara till sig nu under de sista veckorna. Så svepningen är ett steg i att locka igång förlossningen. Håll tummarna i morgon mina vänner!

Annars så har dagen idag gått snabbt och hyfsat smärtfritt. Albin är ju i trots så det skriker om det men vi gör så gott vi kan! Lätt? Nej det är det inte. Han blir arg och förbannad för det mesta som inte han får bestämma!

Nåväl det är ju perioder i livet och det finns ju många föräldrar som har klarat det så det gör väl vi med....

Nästa gång jag skriver hoppas jag på att vi har fått tillökning!

Puss och Kramen
Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar