onsdag 16 februari 2011

2011-02-16

Dagen började med att jag gick upp för att försöka läsa ikapp lite av det jag missat nu under de dagar som Albin varit sjuk och ungefär 10 sekunder efter det att jag har gått upp så vaknar Albin... vilket resulterar i att jag får en halvtimmes morgonmys med honom i soffan framför Postis Per, den har vi sett några gånger nu...!!! Sen fick jag äntligen läsa lite innan det var dags att ha seminarium på det jag precis läst så det gick väl sådär... Efter det hade vi en givande men förvirrad gruppträff, :) behöver nog inte säga mer om den.

Sen var det kylskåpsstädning innan vi åkte och handlade och nu sitter jag här i matteböckerna igen och försöker förstå mig på de himla uppgifterna men det får nog bli efter Albin somnat för han går runt och sjunger och spelar munspel, då är det inte lätt att koncentrera sig.

Är det någon som har koll på vart man kan köpa Alun nu för tiden? Apoteket hade det inte... :( jag behöver det, snart till fårskinnen!

Jaha nu blir det att ta hand om lite tvätt och sen starta upp maten och kanske dammsuga en sväng!

Kramen
Mamma Gelis Tänk när vi börjar få se dessa kära vänner igen! längtar så mycket till lite varmare väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar