söndag 15 november 2009

Albin...

Min älskade son, han har haft feber men det värkar som om han håller på att få lite kindtänder, kan vara det som spökar håll tummarna för det.

Nu är i hemma igen iaf, skönt. Det är roligt att komma bort men otroligt skönt att komma hem igen. Det tycker vi alla.

Får se hur morgondagen blir om det blir att Albin är hemma eller på dagis, jag ska försöka plugga lite i vilket falls om helst... måste försöka få lite undan jobbat innan vi kommer för nära inpå Julen. vilket slog mig... det är snart dags, jag har bara köpt en julklapp men vad ska man göra... det går inte att handla utan pengar. årets julklappar kommer inte bli så generösa som de har varit tidigare år, vilket känns lite tråkigt men å andra sidan så tycker jag inte att julen ska handla om hur mycket pengar man lägger på julklapparna... eller? har man råd är det helt okej men jag kommer inte att låna pengar för att köpa julklappar.... Never!


jaja nu ska jag snart gå och sova...


Natti natti!

Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar