onsdag 18 november 2009

efter...

Ojojoj vad jag ligger efter med pluggandet.... jag måste jobba i fatt och det får nog tyvärr bli lite pluggande i helgen. Tänkte att jag skulle göra en lista över vad vi ska lämna in innan jul i skolan alltså...
* Hemtenta inlämnas 27/11
* Sofies värld reflektion
* Grupparbete- evolutionen redovisning under dagarna i Falun
* projektarbete-
* månobservation
* kommunikations labbar
* växt labbar
* Vinterekologi dugga

jag tror att detta var allt men det är inte så lite det... jobba jobba jobba! kanske skulle åka och sätta mig i husvagnen och göra allt färdigt... ;) eller kanske inte!

Jag har stora problem med månobservationen eftersom det är så dimmigt varenda kväll det finns inte en möjlighet att se månen... what to do? ska man titta på nätet och se hur månen borde se ut? jag vet inte vad jag ska göra... kanske måste maila läraren om det... jag har varit ute och tittat varje kväll i ca 4 veckor... två gånger har jag sett månen!!! HJÄLP!

Kramar
Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar