lördag 21 november 2009

underbara...

Helg, vad skönt det är att vara hemma och pilla lite... känns som om det var väldigt länge sen jag hade en ledig helg! Nu är den här... Skolan ligger på vila, känns kanske bra med skolan nu även om jag måste lägga på ett kol... det är mycket men det ska gå... det måste gå... Jag vill fira jul! ordentligt... på riktigt! hihi... Julen är snart här... jag ska börja titta på hur det ser ut med pynt tror faktiskt att jag ska gå ut och hämta lite när jag har skrivit färdigt...

typ nu!

tack den underbara Rosse för trevligt sällskap till Idol igår... Du är underbar min vän!

Puss & Kram
Mamma Gelis

1 kommentar:

  1. men jag har ju rört ihop det i skallen... hinner ju pynta nästa helg... hihi jag tittade en vecka extra... UNDERBART!
    I love it...

    puss & kram mamma Gelis

    SvaraRadera