lördag 28 november 2009

Pyntat....

färdigt, nästan! har sovrummet kvar och sen lite små pill... så färdig blir jag nog inte förrän det är dags att plocka ner det igen... ;)

Dagen började med mysfrukost med hela familjen... innan Andreas skulle iväg och jobba... han jobbar fortfarande men smsade nyss att han snart var på väg hem. Under förmiddagen blev det en promenad med dogsen och sen lite pysslande bland annat så gjorde jag en pepparkaksdeg ( får se när jag ska leka lite med den...). Sen sov Albin lite och jag passade på att vila jag med trött av någon anledning!?
Efter vilan så blev det dags för mat och fortsatt pysslande och började även tvätta lite fixade även till i köket. Dags för en promenad igen. Sen kom Rosse med äldsta dotter på fika... väldigt trevligt måste jag säga! Ni är bäst! Hoppas att du känner dig bättre snart vännen!

sen var det dags att äta igen. Spagetti och köttfärssås blev det, imorgon blir det köttfärspaj på köttfärsen som var över. Albin badade och nu ligger han och sover så gott. Mammas duktiga kille...

Jag undrar vad som fattas honom, han är inte riktigt sig själv... undrar om det är förkylningen som har påverkat honom...

Nu sitter jag här... väntar på gubben men jag tror att jag snart gå sova snart... trött!

Puss & Kram

Mamma Gelis

1 kommentar:

  1. Du får ta bilder och visa pyntningen sen när vi ses! :D

    SvaraRadera