tisdag 2 mars 2010

bra eller..

alltså denna kemi, jag trodde att jag hade koll. Så var inte fallet visade sig. Mitt självförtroende fick sig en törn! Denna vecka väntar även fysik, jag kommer inte ihåg ett skit. hur ska detta gå när sommaren kommer kan ni hämta mig i rännstenen... Nä lite väl neg kanske men det känns inte riktigt kul!!! Jaja den tiden den sorgen!

Albin är för rolig nu, han har en väldig vilja men pratar det gör han inte, några enstaka ord men mest pekande och eeehhhh.... Mammas älskling...

Dagen idag har varit bra började med att skicka iväg Albin till dagis för 3 timmars lekande, Dum tid! men han älskar dagis blir bättre snart när han får vara lite mer. Jag hade seminarium först och sen en introduktion och sen denna hemska duggan som jag fick kämpa med för att klara av.... Eftermiddagen avslutades i alla fall bra, promenad och fika med Rosse. Tänk när det blir bättre väder så man kan vara ute utan att behöva klä på sig som man ska till nordpolen på besök.... SOL OCH VÄRME vill jag ha.. fick även ett samtal från lillebror, min söta bror! så roligt att han ringer sin gamla syster!

Helgen spenderades i Harasjömåla med mor och far och bror. Massa bus och mys och lite grillning och fiske. Den händige far hade gjort en murraka, som en stor wookgryta som man har över elden eller över en gas låga väldigt fin.
Mamma älskar dig mitt hjärtegryn!

1 kommentar: