lördag 20 mars 2010

imorgon...

blir det Kalas med stort K för Albin. Ett av dem alla, så blir det när man bor trångt... det får gå så länge och så får vi hålla tummarna för att vi kan ha kalas gemensamt i framtiden...
En händelserik vecka till ända.... R.I.P Boopan som stilla fick somna in i måndags, denna glade hund som gett mig så mycket kunskap och glädje! Hon var alltid på g eller om hon redan var på h kanske ;) Hon har det bättre där hon är nu, hon har haft ont ett tag. Love u boopis!
Dagarna i Falun gick super fort och det jag lärde mig mest var nog när vi virkade jag och Mallan ;) ♥ ska det vara så?!

jaja med den frågan i huvudet så går jag och lägger mig... mycket att fixa med imorgon...

Kramen!
Mamma Gelis

1 kommentar:

  1. Men vännen min det har du inte berättat. Var det en hund som bodde hemma hos din mamma...
    Inte roligt. Men varför har du inte sagt något...
    ha en bra dag idag så ses vi väl ngn dag....

    SvaraRadera