söndag 14 mars 2010

Jag....

...behöver klippa mig. Håret jag är så trött på håret, under en längre tid har jag funderat på att klippa det lite kortare och i mer frisyr än vad jag haft tidigare för att då kanske kunna få ordning på det så att det mår bra igen. MEN tänk om jag inte gillar det tänk om jag vill ha långt igen sen det kommer att ta år innan det är långt med tanke på att jag är lockig så tar det längre tid innan det syns att det blivit längre det är bara frissigt och tråkigt under tiden. Får nog suga på den karamellen lite till!

Senare idag ska jag i alla fall åka till Falun för att gå i skolan och göra massa labbar och det viktigaste träffa Malin. Hade det inte varit för henne så hade inte skolan varit lika rolig.

Känns inte roligt att lämna Albin hemma bara, han är fortfarande inte riktigt pigg och vill mest ligga och mysa framför tvn hela dagarna. Kanske att han orkar köra en bil eller två men inga länga stunder. Vi har varit sjuka vad vi behöver nu.

Till nästa helg så börjar firandet av Albins två årsdag, jisses han blir två. Åh mitt lilla barn han ska inte bli mer än 3 månader tycker jag. Tufft men sant, han fyller alltså två snart helt otroligt vad snabbt det går. Mammas hjärtegryn!

Mammas pojke är ute och leker i snön.
Staketet Når honom vanligtvis till hakan...



Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen!

Puss & kram
Mamma Gelis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar