onsdag 7 april 2010

fullt upp...

Idag är en sån där effektiv dag! eller rättare sagt jag har varit effektiv. Börjar morgonen med att tömma diskmaskinen, full fart på Albin som har blivit jätte duktig på att inte ha nappen mer än precis när han ska sova. Efter frukost morgon kaffe och promenad med hundarna var det dags för sista seminariet på kemi-området. Håller tummarna för att den sista labbrapporten blir godkänd eftersom jag författat en del av den... Efter mötet var det lunch dags, ugnspannkaka sen igår. Efter det åkte jag till jobbet för att skriva på lite papper och ta en snackis med chefen. Tillbaka hem och dricka lite kaffe med gubben innan han skulle till jobbet, jobbar mycket kvällar vilket leder till att Albin är hemma på dagarna... Koncentrationen på skolan hamnar lite i bakkant men det är på väg att rätta till sig! Idag har jag gjort färdigt tentan för g-delen inom fysik. skönt det en sak mindre att tänka på.

Ikväll har jag lagat fisk och potatis till kvällsmat och sen har jag städat köket och dammsugit lägenheten, vikt in tvätt och stoppat i ny.

Albin är badad sitter och leker på sitt rum. Jag bloggar och kvällen kommer nog se ut som följer, Albin sova vid 19:30 och sen blir det lite mer plugg för min del. Tänkte ge mig på kemi duggan ikväll så att jag kan lägga den också till handlingarna.

I morgon ska Albin till tandis med pappa och jag ska fortsätta plugga... lägger manken till och får rätt på kemi vg-uppgiften i morgon... sen på fredag ska Albin till mormor och morfar i husvagnen. vi åker dit på söndag för att fira min födelsedag som är på måndag!

Puss & Kram
Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar