onsdag 21 april 2010

Lasagne!

Blir det till kvällsmat i kväll... god sådan får vi hoppas... Jag har tänkt att jag skulle börja skriva in vår matlista här från och med nästa vecka.

Jaha på söndag bär det iväg till Falun igen... Malin! (YEY)
men uppgifterna vi ska göra känns sådär faktiskt, men det blir säkert bra! eller hur!?

Vädret idag är riktigt Aprilväder, hagel, snö, regn, solsken i en skön blandning. Glad är jag för att det var soligt när jag cyklade för att hämta Albin på dagis. :)

Morgondagen blir det att lämna Albin på dagis vid 8, ett litet möte med klassen kl 10 och sen ett seminarium på eftermiddagen innan Albin ska hämtas igen... Mellan mötena och dagis hämtning och lämning så blir det till att försöka jobba undan så mycket det bara går innan falun för sen går det två dagar där som jag inte kan arbeta med de uppgifter som ska in i nästa vecka...

Helgen kommer att spenderas i badrummet tillsammans med två skitiga hundar som förhoppningsvis ska bli lite renare och lite mindre päls eller mycket mindre päls vi får se hur det blir med den saken... Min stora sax har gått i golvet och blivit skev så den behöver jag lämna in för att få den slipad och tillrätta dragen... så jag klipper med den lilla saxen och sen med maskinen så ska det nog gå bra! Har fungerat innan och kommer nog att fungera igen!!
Albin storfiskade för några helger sedan!

1 kommentar:

  1. Babe, jag kommer till Falun! Oavsett hur jag mår. Längtar efter dig! Och nu blev jag sjukt sugen på lasange, blir att laga det till helgen kanske. :D

    SvaraRadera