måndag 28 juni 2010

Hej igen...

oj vad länge sen det var jag var här inne nu... Sorry! Jag har börjat mitt sommarvik i hemtjänsten, det är därför jag inte hunnit skriva så mycket.

Glad midsommar till er där ute som jag missat att snacka med! Vi hade en jätte superduper trevlig midsommar med GODA vänner! klädde midsommarstång och åt i massor! Många skratt :D

Nåväl tillbaka på jobbet idag vilket inte var så dumt det heller. Flyter på bra tycker jag! Ett och annat missförstånd och ett och annat stolpskott men det finns det ju å andra sidan överallt....

Jag väntar på betyget från kursen som gått nu... antar att jag klarat den men är det mer än så ?! jaja det får vi väl reda på till hösten eller något vad det verkar!

Det är väl ungefär det som jag kommer på nu...


Ha en varm och trevlig fortsatt dag!

Puss & Kram
Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar