onsdag 9 juni 2010

REGN!!

Sluta regna, det är inte roligt!
Cyklade hem ifrån VFU:n idag dyngsur när jag kom till dagis för att hämta Albin! Kall och blöt kom jag hem och satte på te och kröp under täcket för att värma mig! Albin leker så fint på sitt rum.

Imorgon är sista dagen på VFU för denna terminen. Det blir bara bättre och bättre på min VFU plats. skönt det!

När jag är färdig i morgon så ska vi åka till Borås för att gå på lite skolavslutning med Albins kusin som slutar första klass. spännande! sen blir vi kvar tills fredag och kommer nog att försöka komma därifrån under kvällen så att Albin kan sova i bilen hem och sen fortsätta sova i sin säng.

för övrigt så sover han mestadels i sin säng nu, vilket är skönt. Potträningen däremot går lite långsamt han sitter på pottan i bland och ibland på toaletten men det är inte alltid det kommer något... Någon som har lite husmorstips på potträning så tas de gärna emot?!

Ska bli skönt att åka till Borås det var så länge sen vi var där!

Det kommer bilder ifrån helgens födelsedagsfirande av Mamma!

Ha det bäst tills nästa gång och glöm inte tipsa!

Puss och Kram
Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar