torsdag 3 juni 2010

nu nu nu...

varför blir man som ett litet barn när man går och väntar på något... Jag väntar på att Albin nya kläder ska komma beställde dem förra tisdagen så de borde komma snart... Hoppas hoppas att de kommer i morgon...

Annars är jag just nu begravd i plugg... Mitt mål var att lämna in i dag eftersom det är lite annat på agendan i morgon... Först till Emmsan och pilla henne i håret en stund och sen till mams för födelsedagsfirande så vi kan enkelt säga att i morgon kommer jag vara ledig från skolan! Inte lätt när man läser på distans,,, eller!? Nåväl jag har i alla fall gjort ganska mycket... men jag är inte riktigt nöjd och hade jag hunnit skulle jag nog ha gjort om det och valt ett annat huvudmoment i min examinering men det är inte mycket att göra åt nu... så många timmar som ligger bakom det som jag nu har fått ihop så får vi hoppas att det blir godkänt..

åh jag hittar så mycket saker som behöver göras men jag hinner ju aldrig... skit också! kommer kanske en tid för det också men inom det närmaste så skulle jag inte tro det!

Puss & kram
Mamma Gelis

1 kommentar:

  1. Jag har ju världens bästa kompis som ställer upp på mina jobbiga uppdrag

    SvaraRadera