lördag 12 juni 2010

Hemma igen!

Kom hem igen från en trevlig vistelse i Borås. En fin skolavslutning och trevligt sällskap.

I eftermiddags så fick jag med mig två söta pojkar hem och de stannar över natten. Vi har haft det mysigt med bus och lek, lite klippning på båda gossarna, badat, lagat hamburgare och pommes samt lite mys framför tvn innan det var dags för de minsta att gå och sova. Sen lite spel och tv tittande innan den äldre tyckte att det var dags för honom med... Underbara pojkar!

Sambon jobbar! men vi firar faktiskt idag! Fyra år sen vi blev tillsammans... tänk vad kära vi var då! Jag älskar honom fortfarande men det första tiden var man helt fjollig och förstod inte bättre.. Underbar tid det där! Men den är underbar nu också, jag ska inte klaga! Hela sommaren framför oss och jag ska bara jobba i fyra veckor sen ska jag vara ledig resten! Härligt härligt måste jag säga! och ja ni får vara avundsjuka ;)

Nehe nu får jag nog lägga ner det här och gå och ta hand om disken!

Puss & Kram

Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar