måndag 12 december 2011

Ajaj och lite jul

Hej Jag försöker vara tillbaka här nu redan innan jul! Tänkte faktiskt börja med att klaga lite! Så vill du inte läsa mitt klagande hoppa till nästa stycke. Jag är så Nils i busken trött på denna gallsten nu så det finns inte! Skolan överöser oss med saker som SKA vara gjorda innan jul och jag som ska opereras den 21/12 är liiiite stressad nu kan man säga! Min man jobbar och sliter med alla julbord som ska äga rum i december månad! Mååååånga företag som bokar redan efter sommaren för att få julbord just på den restaurangen! Jag är i alla fall trött på att ha ont, i en veckas tid har jag haft ont i magen och ryggen för där sitter en sten och lurar i gallgången. Så nu ska jag sluta gnälla! Jag pluggar på så bra det går är nöjd med att hitintills klarat de två delkurserna som vi redan har tentat denna terminen och nu står vi inför två till! Sen är det bara en termin kvar sen är fröken gelis färdig lärare i naturvetenskap och matematik! :) Denna veckan ska lilla huset julstädas, jag tänkte börja på ovanvåningen och jobba mig neråt! Längst tid tar väl köket i vanlig ordning och det tar jag sist, tanken är att jag ska vara så långt på fredag möjligtvis lördag morgon! Lördag förmiddag kommer fina vänner och hälsar på, så då börjar vårt julfirande! Denna veckan ska också alla julklapparna fixas färdigt! Nä mammagelis är inte färdig än, har aldrig hänt att jag varit såhär sen! Barnen växer så det knakar i benen på dem, undrar om de får raketbränsle i sig! Vill trycka på paus knappen! I övrigt är jag glad och tacksam för att jag har fina Människor omkring mig! Love Mammagelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar