torsdag 15 december 2011

Oj oj vad roligt att det är så många som tittade in i bloggen nu när jag startat upp den igen. Skriv gärna en rad mina vänner.


Så då har man gjort dagens redovisning, Vilma detta lilla underverk tänkte jag skulle sova medans mamma redovisade så jag bad om att inte få börja så hon hann somna och det gjorde hon MEN innan jag fick redovisa så hade hon vaknat igen. Jaja det gick bra iaf redovisningen blev hyfsat bra men inte perfekt om man säger så några saker jag inte hade tänkt på som mina kurskamrater hade tänkt på men jag är inte sämre än att jag medger det ;)


Idag så jobbar mannen i mitt liv kväll igen även om han trodde att han skulle vara hemma tidigare än igår de skulle äta tidigt. vilket är skönt för jag behöver plugga.
Jag har nyss skrivit ut massa papper till nästa inlämning som jag tänkte göra färdigt idag så jag kan koncentrera mig på massa massa föreläsningar i morgon.
Det är planen som ligger för skolan för hemmet ser den ut som den har gjort den senaste veckan, kan tyckas att jag inte gör annat än städar för tillfället men när båda barnen är hemma på eftermiddagen så blir det så mycket annat också och matlagning och fix och don och Albin ska titta på film och rita och dega och ja ni vet... Allt! vilket han får och då blir inte städningen lika effektiv som den hade varit annars... ( inbillar jag mig iaf)

Idag flyttar städningen ner. Lekrummet och vardagsrummet blir det idag så är det bara köket kvar tills i morgon... Planen höll. :D

tänkte jag skulle bjuda på en bild idag men jag vet inte riktigt vilken bild jag ska ta så jag skickar in ett nytt inlägg när jag bestämt det!
Kramen
MammaGelis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar