onsdag 14 december 2011

Vart är vintern????

Några kanske tycker att jag är konstig men jag försöker att inte bry mig om det! Jag vill ha snö, pulka och kallt! Inte inte inte hagel, åska, blixtar och regn! Snö! Riktig vinter, det såg iaf bra ut inför jul ser ut att kunna snöa lite iaf men det kan ju ändras! Imorgon är det redovisning av en uppgift i skolan jag har mailat läraren två gånger och frågat om jag kan hänga på den men inte fått svar får kanske ta och ringa istället. I eftermiddag ska städningen av hemmet fortlöpa badrum står på tur! Andreas jobbar kväll ikväll så det blir plugg ikväll när barnen sover! Eller iaf är färdiga för kvällen! Angående mitt Ajaj så känner jag fortfarande av det som en skruv som spänds åt i ryggen och sen lossas och så håller det på men så länge jag inte behöver ta spasmofen så ska det vara lugnt men det håller kanske på att blir en liten inflammation i gallan! Hu detektiv inte bra tur att det barr en vecka kvar till operation! Nåväl tillbaka till plugget! Kramen Mammagelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar