lördag 8 augusti 2009

fantastisk vecka...

har gått. Veckan började med arbete måndag och tisdag, sen bar det av till Borås på onsdagen bodde hemma hos Andreas bror, han hade en jätte fin lägenhet och han lämnade hela sitt sovrum till oss. Väldigt snällt.

Torsdagen började vi i Borås med lite shopping och fika på stan, sen åkte vi till Göteborg och Liseberg. Den underbara unge vi har var glad hela dagen och åkte lite karuseller också så söt han var. Andreas och hans syskon åkte alla möjliga karuseller och alla verkade ha en jätte toppen dag. Själv umgicks jag mest med blivande svärmor och Albin vilket var väldigt trevligt det också. Hon är toppen!

Idag har dagen spenderats på jobbet, jobbade 7-16 idag. usch och i morgon jobbar jag delad tur vilket är ännu sämre, 7-13 16:30-21:30 fy fy fy! men men får se det som att jag bara har två veckor kvar nu... känns toppen vill verkligen börja plugga igen. Nu ikväll så har jag städat lite i köket och torkat av golvet lite sånt som bara måste göras ni vet?! Andreas han är och jobbar lite extra på en restaurang här i byn, skönt med extrapengar.

Tacksam för alla nära och kära som finns i min närhet!

Puss Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar