onsdag 19 augusti 2009

lång dag...

idag, morgonen började ungefär kvart över 6 i morse, skönt på sin lediga dag att gå upp så tidigt menar jag... men i alla fall så vaknade Albin då så det var inte mycket att göra något åt, han kan ju inte gärna vara uppe själv. När det var färdigt sydde jag lite på våra nya vardagsrumsgardiner de blev bra har ett fönster kvar för Albin tyckte att nu skulle mamma inte sitta där längre vi skulle leka...

På eftermiddagen idag gick vi och hämtade Theo och Måns på dagis, sen lekte de hela eftermiddagen och till kvällsmat blev det pannkakor med grädde, glass och bär från frysen. Bären var en favvo.

men dagen har varit bra, vädret underbart och ikea katalogen kom idag :D

Jag vill väldigt gärna köpa hus eller bygga ett för all del men det lär ju inte hända under det senaste decenniet... även om jag hoppas...

Byebye

1 kommentar:

  1. verkar som du haft en bra dag....
    mycket snällt att du ville passa mina busar
    love you
    rosse

    SvaraRadera