lördag 1 augusti 2009

stranden...

.. i eftermiddags med Rosse, Fredrik och pojkarna... väldigt trevligt måste jag säga. Har inte varit och badat här i Växjö innan men Evedal var ju jätte fint, toppen med gräsmatta och sandstrand på samma ställe. Det blir inte lika mycket sand i allt då. Albin tyckte att det var skönt att få springa runt lite men annars så var inte stranden och badandet så mycket för honom, han tyckte att det var lite blött tror jag ;)

I förmiddags pratade jag med mamma och nu är det bestämt när vi ska gå i flugströmmen som pappa fick i 45-års present förra året och inte har utnyttjat än men det går ju jätte bra nu också. Andreas ser verkligen fram emot det att få fiska i strömmen. Det blir mysigt att alla följer med dit och firar pappa sent men ändå. När pappa fyllde 45 så väntade jag Albin vilken dag som helst. Jag gick ju över med honom så vi kunde inte åka iväg och fira honom så mycket. Han blir nog glad nu med.

Jag kokade även jordgubbssaft i morse men det blev nog inte så bra får göra lite annan saft senare.

Saknar Andreas som jobbar länge ikväll... Hoppas att det inte varar så länge som de befarade... :( Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar