måndag 17 augusti 2009

Migrän...

usch usch usch att vakna med migrän. Bestämde mig tidigt att det inte skulle bli jobb idag vilket var skönt eftersom det höll i sig ett tag sen efter det släppt är man så seg i kolan.

Albin var på dagis en stund i dag och det gör fortfarande ont att lämna honom, vänjer man sig aldrig?!

När Andreas kommit hem så gick vi till lekplatsen men Albin för att hålla honom vaken och på någorlunda bra humör... det tyckte han var roligt, när vi kom hem sen så började vi med maten, bakpotatis och kycklingröra. Gott!

Det går inte en dag utan att jag går förbi hus och blir avis för att de har ett hus och inte vi.. Vill så gärna ha det men det lär väl dröja innan det blir aktuellt. Det är ju inte direkt att pengarna haglar ner över oss. Drömmen står kvar om att vi ska kunna bygga ett nytt hus någon gång i framtiden. Gärna då ett fiskarhedenvillan men det får vi se kanske hittar något bättre om det någonsin blir dags...

drömma kan man göra och det ska jag fortsätta med, för det är mina drömmar och det kan ingen ta ifrån mig....


Keep on dreaming

puss
Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar