onsdag 12 augusti 2009

inhandlat...

lite till hemmet idag, men sen ställde jag det på jobbet och åkte därifrån utan det så jag får visa det i morgon. Jag köpte i alla fall två kuddar till soffan från Åhlens och sen köpte jag plommon färgade gardiner till vardagsrummet, ni som varit hemma oss mig vet att jag har plommon färgade redan men jag har det bara på ett fönster nu har jag köpt till det andra fönstret också. Vi var och köpte naturvita längder med rosor på i helgen så nu blir det fint ska ni tro.

Det händer även saker i sovrummet (nej inte sånna saker ;)) jag har köpt ett väggord som ska sättas upp men jag vill att vi ska få lite bättre ordning där först innan jag sätter upp det just nu ser det ut som ett bombnedslag hela sovrummet.

I morgon kommer de hem mina killar efter en minisemester i Borås. Andreas har varit med kompisar och fiskat innan den ena av dem åker på utbildning och Albin har spenderat dagen med gudmor och kusin Markus.

Saknar dem jätte mycket samtidigt som det är skönt att sova lite det har varit lite lite av den varan på senaste tiden.

Nej nu ska jag ringa mamma och snacka lite med henne hon är också själv för pappa är i umeå tror jag att det var han skulle. Något med skolan.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar