fredag 31 juli 2009

jaha...

... denna dagen har både gått fort och långsamt... Förmiddagen var väldigt lång tyckte jag, som var så super trött hela förmiddagen. Eftermiddagen spenderades för med att åka till stan och handla lite, kollade rean men tyckte inte att det var något som föll mig i smaken. Hoppas på att kunna åka till Ullared snart säg till om du vill följa med...

Jag gillar Ullared, framförallt om man kan köpa julklapparna där. Underlättar hela julen! Älskar JUL, har börjat tänka på den redan... lite pinsamt kanske men det är ju sant!

I morgon hoppas jag att jag och Rosse kan träffas något, det var länge sen igen! (för att vara oss) annars så ska jag putsa fönsterna på utsidan, insidan gjorda idag.

kram kram

1 kommentar:

  1. du kan ju alltid messa eller ringa och snacka lite skit med mig.... men det är dåligt med den varan tycker jag...

    skärpning
    rosse och gelis

    SvaraRadera