onsdag 11 januari 2012

korta inlägg

Ja jag ber om ursäkt eller egentligen det är ju jag som bestämmer på den här bloggen iaf så skit samma!
Korta inlägg har det blivit några stycken och de kanske inte alltid är så givande men jag hinner inte mer vid just det tillfället.

Grannens hund skäller så fort de inte är hemma, jag vill ha hund! kanske kunde bli dagmatte sen när jag ska vara mammaledig hmm har bara hälsat som snabbast på dem men det verkar vara bra människor.
Idag är jag om möjligt ännu tröttare än igår men det går kanske över snart. Tänkte jag skulle bjuda in en mamma som har barn som är lika gamla som  mina barn på fika i morgon eller om vi skulle gå en runda i skogen ja vi kan ju fika ändå. Men det har jag tänkt att jag ska göra.

Ja annars så består mina dagar nu utav plugg jag sitter och är så nöjd med mig själv över att ha klarat en uppgift som såg omöjlig ut igår. så nöjd så nöjd så nu sätter jag nog på en föreläsning och försöker titta på den samtidigt som jag matar Vilma hon är verkligen överallt nu. Sladdar har hon lite extra gott hjärta till... hmmm... spika spika och sätta sladdgömmor får det nog bli lite av i helgen.
I morgon har jag sista redovisningen för den här terminen och sen är det en tenta kvar nästa fredag. så nästa vecka ska ni inte räkna med att jag kommer vara särskilt närvarande.

Nåväl föreläsning var det ja

Ha en fin dag!

Kramar
mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar