tisdag 17 januari 2012

men mamma då...

Jahopp då har vi gjort det också... så typiskt. Det är inte ofta det händer men när det väl händer så blir hela dagen fel.

Jag pratar om att vi försov oss i morse. väldigt trött idag... ville inte alls kliva upp när jag vaknade med hjärtat i halsen för att klockan var så mycket. Jag ringde dagis och sa att vvi har försovit oss och sen åt vi frukost och jag försökte klä barnen så vi kunde komma iväg till dagis i hyfsad tid.
Nu sitter jag med skolan och Vilma leker så fint på golvet. Hon ska väl sova en stund om en timme ungefär eller ja hon sov ju också länge idag så det kanske hon inte alls gör.

Jag är helt snurrig på dagarna igår ville jag ha det till att det var onsdag... men nejjj det är måndag... tack och lov!

tillbaka till logaritmerna och dervivering
Kram
Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar