söndag 8 januari 2012

Söndag kväll!

Vilken helg den känns jätte lång men återigen har jag fått för lite pluggat så det blir en sen kväll ikväll men det får gå nu kan jag ju snart räkna ner så är jag ledig sen! Blir dock lite samtal att genomföra under veckan som kommer! CSN fylla i till försäkringskassan mammapengar och sen högskolan! Och ja just det till vfu-samordnaren också! Hoppas att jag ska kunna behålla den platsen har har bara att jag skjuter fram set en termin! Dags att söka dagisplats till Vilma också till nästa höst får det nog bli! Så jag blir heltidstudent under hösten! Ojoj vad det känns långt borta! Men dagis platsen får nog vänta tills jag är färdig med skolan för denna terminen! Många saker som avslutas denna veckan faktiskt och sen har jag en tenta den 20 jan! Sedan mina underbara rester som jag samlat på mig under tiden som jag var sjuk! Jobba jobba! Jag lägger hela januari till skolan så k Är jag färdig sen men motivationen tryter! Jag kör motivations klocka! Jobba 45min rast 10 min jobba 45 rast 10! Jag måste fixa detta! Imorgon är det dagis igen för Albin och åter till vardagen! Skönt kan jag tycka men lite stressande också men snart ska jag inte stressa mer! Yey Puss på er Mammagelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar