lördag 7 januari 2012

Lördag!

Puh vilken natt vi hade med Vilma, 02:30 då hade dammen sovit färdigt ansåg hon och jag kan bara skylla mig själv trött som jag har varit ett bra tag nu så tänkte jag att ja klockan borde väl vara fem snart och då skulle ju Andreas för att åka till jobbet så när Vilma har busat upp sig och jG vaknat till så tittar jag på klockan!!! Nej skit också! Andreas som skulle upp och jobba fick ligga kvar så gick jag och Vilma upp en stund! Efter en och en halv timme somnade hon äntligen igen! Jag var lite beredd på att det skulle bli en jobbig natt eftersom vi flyttade in Vilma till Albins sovrum Igår men just det var inga problem barnen stördes inte av varandra! Skönt hoppas att Vilma kan känna lite trygghet i att Albin sover i samma rum! Ja ja det blir nog bra möbleringen blev bättre än väntat iaf! Jag trodde att det skulle se konstigt ut men min man kom med ett bra förslag pch mycket bättre kunde det inte ha blivit! Nöjd! Idag har vi inte gjort så mycket eftersom Barnens mamma har varit helt slut! När pappa kom hem från jobbet så fick mamma gå och sova lite, välbehövligt vaknade en timme senare och var som en ny människa! Skönt så nu har vi ätit hemgjord pizza som Albin och Andreas gjorde! Mina pojkar sitter där uppe och leker med blixten mcqueen och gänget! Jag och Vilma ska ta tag i disken och sen lite städning tror jag! Sen är det plugg som återstår dagen när barnen somnat! Ja jag vet att det är lördag men jag tog lite för långt jullov och med operationen och allt så har jag ganska mycket att ta igen! Puss och kram Mammagelis Ps.jag skrev ett inlägg som inte verkar som om det kommit in undrar vart det tog vägen i cyperspace!!ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar