torsdag 12 januari 2012

Torsdag idag då ja... Hmm

Jahopp då var det torsdag! Innehåller redovisning av matematiska modeller 10:30, tvätt under hela dagen och sen så många föreläsningar som möjligt helt fyra stycken! Men tre är tillräckligt! Eller jag kanske skulle ta tre och sen göra färdigt an av resterna som jag har dragit på mig under terminen! Så får det blir! Hoppas på medgörliga barn idag då,,, jag hoppas att Vilma sover under redovisningen så jag kan få göra det i fred Annars så blir det lite mys ikväll eftersom Andreas är ledig fre-sön denna helgen! Hur härligt som helst, imorgon ska vi in och göra stan! Fixa lite och dona mycket! Ska bli mysigt att komma iväg lite bara familjen även om det är till stan! Jaja nu ska jag gå och starta en maskin tvätt och sen kaffe! Puss Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar