tisdag 24 januari 2012

varför mamma?

Varför det då mamma? varför?
varför mamma?
Detta är Albins period just nu, jag har nog hört den frågan sjuttontusen gånger idag. ganska många alltså men så kan det vara... han är i alla fall sötaste killen på jorden. Och tänk att han blir fyra år redan det är galet hur snabbt det har gått och hans högsta önskan just nu är att åka till legoland. Detta har vi planer på att genomföra i sommar. Det är ju något som vi har tänkt att göra och nu är han så pass gammal att han kan få någonting utifrån det vi pratade om det förra året vet jag men vi kände att han nog kunde vänta ett år till för att få ut som mest av det. Så det är våra sommarplaner, så här i vinterkylan som nu har kommit till Sverige. Annars har vi inte mycket planer faktiskt vi har väl tänkt göra lite dagsutflykter och så åka och bada om vädret tillåter och sen hoppas jag att vi ska kunna vara en del nere hos mamma och pappa också.

Men tillbaka till nuet, jag har precis gjort färdigt en av mina rester och skickat in den till min lärare. alltid liten klump i magen när man gör det... fortfarande efter nästan hela utbildningen så har jag det... jaja det går nog aldrig över! Man vill ju prestera...

Mammas lilla prins ligger i rummet intill och är orolig i sömnen, han håller på att bli sjuk min lilla gosse. Han hade förhöjd temperatur nu på kvällen men inte feber. tror att jag ska gå och stopp om honom lite och ge honom lite dricka och alvedon så får han kanske sova lugnt sen.




Idag blev det lite bilder också.
Kramen
MammaGelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar