onsdag 29 juli 2009

ännu en dag..


.. på jobbet till ända! skönt nu jobbar jag bara en kväll sån jobbig kväll från 13-21:30 till denna veckan sen är jag fri till måndag morgon. På agendan i helgen står hundarna och våra fönster på högsta prio... måste verkligen ta tag i det nu innan skolan drar igång igen.

Annars så har dagen varit bra, tog det lugnt på förmiddagen och tvättade lite och sånt där vanligt som man gör. Sen bar det av till dagis med Albin efter lunch, varför känns det alltid så jobbigt i hjärtat när man går där ifrån och han är ledsen?! Jag måste alltid ringa dagis och kolla så att han har lugnat sig efter en stund, vilket han alltid har men jag vill kolla ändå. (MAMMA).

Pappa ringde i dag också, det var roligt även om jag inte kunde prata så länge. Får ringa honom i morgon och höra hur vi ska lägga upp det med deras bil, som vi fortfarande lånar?!

Andreas min älskade sambo, kan man göra något så han blir lite piggare, hoppas att han ledighet gör honom gott...

Tackar underbara Rosse för pratstunden ikväll, känns som en evighet sen!

Love you all

MammaGelis

1 kommentar:

  1. Tack själv underbara Angelica för att jag fått förmånen att bli din och hoppas det så förblir
    kram rosse

    SvaraRadera