fredag 17 juli 2009

dagen idag...

... har varit full av upplevelser, jag får passa på nu när jag bara har några dagar kvar av sommarledigtheten... usch drar mig för att börja jobba även om det bara är fyra veckor... det går nog fort hoppas jag.

Morgonen började med att vi sova länge eftersom att Albin varit uppe halva natten sen bar det ner till den underbara Rosse och titta på grävmaskiner och lastbilar som gräver och lastar och gräver. Albin var mer imponerad av lekstugan som de också har fått på plats! Efter kaffet så gick vi hem och lagade lite lunch sen bar det av till stan med Rosse och gossarna, för att leta present till Andreas som fyller år nästa vecka! Efter stan var det dags att börja med maten samtidigt som Albin badade på balkongen, mysigt.

När Andreas kom hem var det dags att avnjuta den godaste måltiden på länge, oxstek sås och potatis och min mammas hemmagjorda gelé. Efterrätt hemmagjord hallon och blåbärspaj med vaniljsås.

Tänker på dig Lena!

Kramar Angelica

2 kommentarer: