måndag 27 juli 2009

upp och ner...

..., känns det som hela tillvaron blev i eftermiddags när jag fick reda på att skolan börjar två veckor tidigare än vad jag hade läst... Ajajaj jag jobbar fortfarande som jag ska vara med i skolan första veckan är lugnt för då kan jag läsa på kvällarna. Det är bara inläsning den veckan men andra veckan ska vi vara tre dagar i Falun... det kommer inte chefen bli glad över! Att jag måste åka för det måste jag verkligen... annars hamnar jag så långt bakom. Får väl gå och förklara läget för henne imorgon och ta smällen på en gång. bättre än att vänta sen måste jag ju fixa med logi och resa och allt det blir inte billigt men sen ska jag ha schema för de kommande kurserna och boka långt i förväg så det blir billigare! Den smällen får jag ta!

Tur att det finns människor i mitt liv som gör vardagen lättare!

Älskar er ALLA!

men mest av alla älskar jag min familj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar