tisdag 14 juli 2009

Harasjömåla..


.. ikväll bär det av, en minisemester för hela familjen. Fick rapport från mamma i går att det skulle vara gott om blåbär och svamp. En sak till knotten och myggen skulle vara reducerade. Underbart precis så det ska vara, sambon längtar så tills vi kan åka.

I bekantskapskretsen har det tillkommit två små flickor. Jag sänder mina gratulationer och hoppas att allt ska gå fint för dem i framtiden. Åhh jag är så avis, jag vill också ha ett barn till för ett tag sen ville jag helst ha en flicka men de senaste dagarna så känns det som att en pojke till är inte så dumt det heller tänk att få ha två små busfrön som Albin springandes runt benen. Jag tittar ofta på min underbara väns barn och hur roligt de har tillsammans så jag vill inte ha för långt emellan. Det börjar bli dags...

Igår skickade jag in svaret till högskolan så nu är det klart den 24 augusti börjar skolan igen, det ska bli skönt. Tänkte börja leta böcker i slutet på veckan!

Nu blir det att packa för minisemester... ska bli mysigt...

XOXO

Mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar