söndag 26 juli 2009

hektisk vecka

minst sagt... Jobb jobb jobb, städa städa städa och försöka hitta presenter till både Andreas och hans syster som fyllt år. Så bloggen har fått stå tillbaka hoppas att denna veckan ska bli lite mindre stressig! Jobbar bara tre dagar den kommande veckan ska bli riktigt skönt att vara hemma med Albin lite... har lite som behöver fixas innan skolan börjar också, ska försöka få reda på vilka böcker som vi behöver och se om de finns på biblioteket.

I dag har det varit kalas här hela dagen känns det som, men det har varit jätte trevligt. Jag hade dukat långbord i vardagsrummet och det fungerade jätte bra tyckte jag. Andreas var också nöjd med dagen så det känns bra.

Igår kväll hade jag flickorna på middag och naturligtvis så vaknade Albin igen fem minuter innan de kom och var sen vaken tilldess att de gick hem igen. Tråkigt men det ska väl vara jag till det antagligen!!!

Jaja i morgon är det en annan dag, vi ska nog till skogen en sväng och se om vi hittar några gottisar... annars vet jag inte vad vi ska hitta på kanske ska åka och köpa lite lakan och nya kuddar till soffan hade varit mysigt att få i ordning den. Annars så är vi kaninvakt i morgon, ska titta till Bulter lite under dagen. mysigt!

Nu väntar chef Ramsay och the F-word.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar