måndag 13 juli 2009

Dagen idag...


... har varit lugn och skön. Har haft strömavbrott i två timmar och fick ringa jourkillen som precis slutat jobba men det var inte mycket att göra åt. Till slut så fick vi tillbaka strömmen så jag kunde sätta in chokladmuffins med hallon i, Gott!

I morgonkväll åker vi till harasjömåla och husvagnen. Det ska bli så skönt, hundarna och Albin trivs jätte bra. För att inte tala om Andreas han är verkligen i sitt esse när vi är där och när vi kommer därifrån så kommer frågan nästan på en gång när vi ska åka nästa gång.

Mina föräldrar har sin husvagn uppställd där året runt vilket är super. Detta är vår sommarpärla, fast det är det som är så bra för det är också vår höstpärla, vinterpärla och vårpärla... :) Vi är nog lite naturmänniskor båda två, vilken tur att inte en är statsråtta och en skogsmulle för det skulle nog inte fungera... eller?!

Idag blev det klart, snart så blir det tjejfest igen... gud vad roligt det ska bli!

Jag vill tacka mina nära och kära för att de finns där för mig när det behövs och vill att de ska veta att jag finns tillgänglig för dem när de behöver det. Älskar er!

Puss o kram
mamma Gelis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar