tisdag 7 juli 2009

Frisk,,,

..., äntligen är Albin frisk. Dagen började med god frukost medan sambon, tyvärr såg i sängen och hade ont i huvudet, sen packade jag in mig och Albin i bilen, Mot stan. Träffade den gulliga vännen som alltid finns där för mig när jag behöver det. Vi gick i flera timmar, eftersom ekonomin är som det är så blev det inte så mycket handlat med det gör inget. Jag handlade på apoteket det var det som var det primära. Hoppas att mina pengar från försäkringskassan kommer snart (vilket de borde göra).

Efter shoppingen så lagade sambon mat till mig och sonen, underbart gott. Vilade tio minuter på soffan, innan det var dags att åka till jobbet, skönt att bara jobba fyra timmar. Väl på jobbet flöt allting på, alla gamla människor är så snälla och vill ofta inte vara till besvär.

När jag sen är hemma så får jag sms om vinkväll hos den underbara grannen. Vill bo här för all framtid. Underbart med människor som inte är så komplicerade.

Nu är det dags för vinkväll

ha en fin kväll

Kramar MammaGelis

1 kommentar:

  1. Vilken kväll det blev.....
    Gud vad kul vi hade...
    Men skicka ut om tjejkväll så får vi se hur många som kan....
    Nä då skulle jag bli ledsen om du flyttade och mina barn med

    SvaraRadera